MyLifeMyLove
Deep sikit!
Friday 9 January 2015 • 16:35 • 0 comments

Tinggal sehari aku bekerja..dan lepas ni aku kembali ke kolej :/ hm, study lah nak! hahha! lepas ni rindu nak kemas kedai, nak photostat,nak print, nak hadap cust yang pelik pelik dan mengada, em.. dan paling rindu nak dating lagi. hahaha! wehh,sedihh kot! takpelah. hm. barang pun tak kemas lagi,sumpah rasa malass gila. lau bole nak bawak apa yang ada je. tapi kang lau tertinggal naya, bising abang aku kang. dah la sem lepas banyak kali aku tinggal barang! hahah! aku dah malas nak hadap muka masam tahap buah lemon busuk dia tuh, malas nak dengar dia membebel plus mencarut sikit yang mungkin membuatkan aku hilang sabar. hm. harap sem kali ni lebih baik. yeahh. last sem aku kan baru masuk. mana lah tahu apa apa. tapi kira okay lah aku pandai berdikari . kan? sangatt! heee. banyak barang kena bawak. dahlah aku bawak balik bantal and kipas si dila tu,apalah dia baring kat sana. hahaha! sabar lah kakngah . nnt kakcik akan datang asap k! hmm. aku cari medical card aku. mana abah simpan ya? hm, nnt cari sendiri lah. untuk apa? saje. hahah! takdelah. aku cuma nak tengok balik dulu aku sakit apa.. aku tak ingat! hm. tapi rasanya takpayah la ingat. yang pastinya semua tu mimpi ngeri aku. cukup cukup! cuma aku dah lama tak demam teruk!terasa nak demam tapi takbole demam. idk why. maybe aku kuat kot! yeahh! haha! yang aku ingat, doktor aku penah pesan dulu, jaga kepala, jaga perut. dua perkara ni penting. kepala? jangan terlalu banyak fikir, jangan terhantuk itu ini. kesan jatuh dulu tu teruk sampai effect dia yang aku...kurang pasti mcmana. Perut? jangan biar kosong. lau tak ganggu hidup aku. yeaa. itu yang aku ingat doktor pesan, lagipun perkara ni dah 4 tahun lepas.. mmg aku tak ingat! biar biar! shuu shuu! hahah! patut hum penah cakap, "kenapa bila akak stress,akak marah,akak senyap?akk jadi garang..saya pun takut" hahhahah! humratul sayang.. bukan marah. bukan garang. akak takboleh terlalu banyak fikir. bak kata sainstis nanti kepala botak! heee! ye hum,akak mintak maaf if terasa hati ke apa. akak jenis serius lau akak rasa benda tu penting. lau takpenting takdenya akk serius mcm nak makan orang. hikhik. sory ya humratul sayang. akak doakan hum,sofia, wahida dan intan yang junior2 akak ni berjaya k. loveeyou! muaaaah! :*



Asslamualaikum. Welcome to myblog :) nice to know you. i create this blog just to express myfeelings! hahahah. lews~ please follow me if you don't mind. i'll follow you back :)
Diary About Link Stuff


Mahadi's daugther . im already two zero :)